Calatorii

Orașul Timișoara văzut prin obiectivul telefonului

Orașul Timișoara văzut prin obiectivul telefonului Sincer, nu am vrut să mai postez articolul despre Timișoara pentru că îmi lipsește ceva esențial. Fotografiile făcute cu camera mea și obiectivul Tamron 10-24. Ceea ce vedeți mai jos, sunt poze făcute ocazional cu telefonul și nu sunt ceea ce îmi doream eu să vă arăt. Poate vă […]

Orașul Timișoara văzut prin obiectivul telefonului Read More »

In vacanta cu masina spre Cap de Formentor

In vacanta cu masina spre Cap de Formentor Aproximativ 200 de muncitori au lucrat în cele mai dificile condiții din 1860 până în 1862 la această structură, care este atât de unică până in ziua de astăzi. Deschis și inaugurat în 1863, farul de la Cap de Formentor a funcționat inițial cu sistemul de lentile cu

In vacanta cu masina spre Cap de Formentor Read More »

Serra de Tramuntana sau drumul catre nori

Serra de Tramuntana sau drumul catre nori Aici natura nu este zgârcită cu mărimea și frumusețea, care arată atât de diferit în fiecare zi, deoarece lumina, cerul și vegetația se schimbă constant. Oricine a fost vreodată aici poate înțelege de ce Serra de Tramuntana a fost inclusă în Patrimoniul Mondial în 2011 . Impunătorii munți

Serra de Tramuntana sau drumul catre nori Read More »

Palma de Mallorca-Vacanța și mancare Mexicana

Palma de Mallorca-Vacanța și mancare Mexicana Hai că vă mai supăr și azi cu o postare despre mâncarea mexicană.. Am mai mâncat specialități cu specific mexican și în Germania, deci nu e prima dată. Dar parcă aici în Spania a fost mai bună. Astăzi am închiriat o mașină pe trei zile și am mers prin

Palma de Mallorca-Vacanța și mancare Mexicana Read More »

Răsărit de soare în Palma de Mallorca-In vacanta

Răsărit de soare în Palma de Mallorca-In vacanta Nu prea sunt eu prieten cu somnul așa că în două dimineți am ieșit să fotografiez răsăritul in Palma de Mallorca. Astăzi împart răsăritul cu voi! O zi cu mult soare să aveți. Vizitează Catedrala Gotică – Palma de Mallorca Serra de Tramuntana sau drumul către nori

Răsărit de soare în Palma de Mallorca-In vacanta Read More »

Palma de Mallorca-Astăzi mâncare indiană in vacantă

Palma de Mallorca-Astăzi mâncare indiană in vacantă De ceva vreme am tot cochetat cu ideea de a încerca și alte feluri de mâncare mai ales atunci când suntem în vacanță. Ceva specific sau tradițional din alte țări. De ce nu? Până la urmă ce te costă să încerci, poate chiar îți place, îmi spuneam. Astăzi

Palma de Mallorca-Astăzi mâncare indiană in vacantă Read More »

Palma de Mallorca-Bună dimineața din Spania

Palma de Mallorca-Bună dimineața din Spania Aseară, destul de târziu, am aterizat în Spania – Palma de Mallorca, venind din Germania. O țară pe care o vizităm întotdeauna cu plăcere și de care ne leagă amintiri frumoase. Nu e prima dată când venim aici. Am rezervat și acum o săptămână pe care sperăm să o

Palma de Mallorca-Bună dimineața din Spania Read More »

Vedere statiunea Ranca – Transalpina – Romania

Vedere statiunea Ranca – Transalpina – Romania – Rânca este o stațiune turistica care s-a dezvoltat pe raza orașului Novaci si a comunei Baia de Fier din județul Gorj, Romania. Stațiunea este situata la altitudinea de 1.600m la poalele vârfului Păpușa din Munții Parang. Cum ajungem si ce facem la Rânca.. Ca sa ajungi la

Vedere statiunea Ranca – Transalpina – Romania Read More »

Hai la cabana Sargetia-Costesti in vacanta

Hai la cabana Sargetia-Costesti in vacanta Cele mai frumoase momente se petrec alături de cei mai frumoși oameni. Am hotărât sa ne vedem cu toții in vacanta, sa povestim si sa petrecem timp împreună departe de toata nebunia asta. Asa ca am închiriat o cabana la Costești pentru doua nopți, cinci familii. Cabana ne-a fost

Hai la cabana Sargetia-Costesti in vacanta Read More »

Germania – Timișoara. Un drum de peste 20 de ore

Germania – Timișoara. Un drum de peste 20 de ore Am plecat din Germania la ora 3.30 dimineața. Un drum de 1.360km pana acasă in Timișoara, România. De data asta am ales un traseu ceva mai lung cu aprox. 60 de km, dar care avea sa ne scutească de foarte multe porțiuni cu lucrări pe

Germania – Timișoara. Un drum de peste 20 de ore Read More »